El ..

                     E incredibil faptul că cineva reușește să mă  domine numai prin simpla lui prezență. Orice urmă de rațiune se pierde atunci când îl văd .Tot ce fac ,el îmi controlează  fiecare gând. Uneori fără să vreau mă gândesc la el  încât mintea mea  îl caută neîncetat. Noaptea, ea caută metode prin care să îl mai vadă încă o dată încât îl visez de nenumărate ori . Îmi place, însă mă trezesc și realizez că nu a fost decât o amăgire. 
                     Uneori, pe stradă , ochii se entuziasmează crezând că e el dar sunt repede dezamăgiți  atunci când își dau seama că a fost  doar o iluzie. Uneori, un cuvânt de-al lui e suficient ca să mă facă   să râd sau să plâng. El reușește să mă facă să sufăr și să simt că fericirea mea se află doar în mâinile lui.
                      Sunt dependentă!  Nopțile,visele, gândurile, lacrimile, pe toate le controlează! Ce nefericit e! Nici nu știe ce puteri are asupra mea. Nici nu știe de ce e capabil  să îmi facă. Oare de ce e atât de dificil să uit imaginea lui? E întipărită în mintea mea , e prezentă în infinitatea de gânduri ce mă copleșesc. Vântul  vrea să mă chinuie și poartă vocea lui în mii de adieri iar soarele cu fiecare rază aduce lumina zâmbetului lui asupra chipului meu deznădăjduit. Privesc cerul și tot ce văd sunt ochii lui. În ochii lui  îmi găseam toată liniștea și încrederea  de care aveam nevoie. Unde este liniștea mea acum? 
                      Dacă ar putea să se privească prin ochii mei ,ar vedea cât de minunat e!  Demonul ce îmi transformă visele în coșmar  și îngerul care este chezașul sufletului meu ....

                             De mi-ar cere să vin acum la el ,nu aș ezita nicio secundă! 💙

                                                                                                        Sursă poză:www.pinterest.com
                                                                           Autor:Ela 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce?

”Inima omului e largă ...”