Copilăria ..paradis pierdut

      Copilăria va rămâne cea mai frumoasă perioadă din viața unui om.Cel puțin din viața mea. E o perioadă ce nu își va pierde niciodată bucuria, frumusețea,puritatea  și inocența.   
        Inocența unui copil este antidotul de care are nevoie planeta noastră  pentru a se vindeca.Ea va reprezenta pentru noi un paradis pierdut , un paradis la care nu ne mai putem întoarce oricât ne-am dori. Acesta este plin de fericire infinită, iubire necondiționată și vise colorate.
         Mi-am dat seama  că deși ne aducem aminte cu nostalgie de acest frumos  suvenir al călătoriei noastre, copilul din noi nu a știut  să aprecieze și să valoreze bucuria acelor vremuri demult apuse.                                                                                               
                                 Câți dintre noi  nu ne-am dorit să creștem ? Și asta cât mai repede posibil.  Ne-am gândit că ar fi minunat să luăm și noi parte la o  ”lume a adulților”. Cât de naivi eram, nu e așa?  Acel copil credea că în această lume poate face orice își dorește, că în lumea în care vrea el să pășească este mai distractivă,mai haioasă ...              
                  El nu știa că locul unde vrea să se aventureze cu atâta vitejie este de fapt  un teren periculos. Un teren plin de de responsabilități, suferință,durere și răutate.  Cu toate acestea,  nu realiza că locul în care se află  este cel mai frumos loc din Univers. Se bucură dar nu știe încă ce îl așteaptă ... 
                     E mai bine că nu știe! Dacă ar ști,nu e așa că ar fi trist?  Farmecul pe care acesta îl emană s-ar  risipi  și noi am fi conduși către un labirint fără ieșire.  
                   Mă uit în oglindă! Ce zâmbet! Îmi lasă o urmă de regret, un gust al tristeții , o umbră de fericire. Cât de mult ne dorim să ne maturizăm și cât de mult regretăm că s-a întâmplat! Da! Am căzut într-o capcană! Știu acum!

                    
                    Te rog , puiule de om! Nu înceta să te bucuri,să te joci,să visezi,să descoperi! Uite ce frumoasă e lumea în care te joci tu! Nu o risipi pe noi! 
                  Visează ,râzi ,fii fericit! Presoară și în lumea noastră condamnată puțin din inocența ta! Lasă-ne să descoperim esența din spatele zâmbetului tău! Ajută-ne să redevenim din nou copii! 
                      
                   Măcar pentru o secundă ...
   

                                                                                                
                                                                                                          Autor: Ela 













Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

De ce?

El ..

”Inima omului e largă ...”