De ce?

               Atunci când se află într-o situație dificilă, omul are tendința de a-și pune întrebări. De multe ori acestea încep cu ”De ce?!”. Dacă mă gândesc mai bine, poate aceste întrebări apar mereu,nu numai când suntem triști. Poate uneori ne întrebăm ce am făcut ca să merităm fericirea  pe care  tocmai am primit-o. V-ați întrebat ,totuși ,de ce  iubim?   Pare o întrebare absurdă,nu? Însă  cred în  acele întrebări ”absurde” care nu au răspuns, sau la care ne este destul de greu să găsim unul relevant. Oare suntem noi în măsură să oferim aceste răspunsuri? Oare nu ar fi necesar ca acestea să rămână la stadiul de întrebare și atât?  Am făcut-o din nou! În loc să vă fi povestit despre ce e vorba în această postare,am fost distrasă de infinitele gânduri ce nu mai contenesc să apară .  Însă cred că v-ați dat seama deja! 
                  Am pregătit o listă de întrebări care încep cu ”De ce?” . Nu a fost ușor să le găsesc.Erau atât de multe încât nu știam ce să aleg.Viața este o poveste lungă cu  numeroase întâmplări încât  acestea erau prea multe ca să fie afișate aici. Spuneți-mi dacă vreodată  aceste semne de întrebare v-au însoțit! Dacă da,care ? Ați încercat să găsiți răspuns?  
                     Ce credeți că am uitat să adaug în listă?  😁😊😊😍


  • De ce omul este predestinat suferinței? 
  • De ce nu trăim veșnic?
  • De ce nu rămânem mereu tineri?
  • De ce ești aici?
  • De ce mă faci să sufăr?
  • De ce nu mă înțelegi?
  • De ce m-ai trădat?
  • De ce nu răspunzi?
  • De ce mă simt singură?
  • De ce plâng?
  • De ce iubesc?
  • De ce nu mă iubești?
  • De ce trebuie să iert?
  • De ce nu pot uita?
  • De ce mă urăști?
  • De ce nu ești cu mine?
  • De ce faci asta?
  • De ce mă minți?
  • De ce trăiesc în trecut?
  • De ce nu pot merge mai departe?
  • De ce oare te-am crezut?
  • De ce te ascunzi ?
  • De ce greșim?
  • De ce ai înlocuit iubirea cu ura?
  • De ce pleci?
  • De ce sunt aici?
  • De ce murim?
  • De ce mi-e frică?  
  • De ce sunt fericită?
  • De ce sunt tristă?
  • De ce nu putem schimba trecutul?
  • De ce nu pot să îmi repar greșelile?
  • De ce nu reușesc să o scot la capăt?
  • De ce există ”ură”? 
  • De ce există ”suferință”?                                                                                                                                                                                                                                           Ela 

Comentarii

  1. Felicitari pentru tot!Imi face mare placere sa citesc ceea ce scrii!😘😘

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

El ..

”Inima omului e largă ...”